Onnistunut rekrytointihaastattelu
Optimum Webinaari
Torstai 24.4. klo 14.00–15.15 / Ei aluerajoituksia

Rekrytointihaastattelu on merkittävä osa sujuvaa rekrytointiprosessia ja avain onnistuneeseen rekrytointiin. Hyvä haastattelu ei ainoastaan auta työnantajaa löytämään oikeaa osaajaa tehtävään, vaan antaa myös hakijoille positiivisen kokemuksen yrityksestä. Miten varmistat, että haastattelu on sekä tehokas että molemmille osapuolille miellyttävä?

Tässä webinaarissa käsitellään rekrytointihaastattelun koko kaari valmistelusta toteutukseen ja jälkihoitoon. Mistä ja miten hyvä haastattelutilanne muodostuu? Miksi on tärkeää kirkastaa yrityksen tai organisaation osaamistarpeet ja toimenkuvaus jo haastattelua suunnitellessa? Miten poimit valintakriteerien pohjalta sopivimmat kysymykset, joiden avulla saat kandidaatin osaamisen, motivaation ja työpersoonan esiin? Millaisia ovat hyvät kysymykset, entäpä kysymisen sudenkuopat? Mihin kiinnittää huomiota hakijoissa, ja miten hyödyntää suosittelijat ja soveltuvuusarvioinnit henkilövalinnassa?

Näihin kysymyksiin vastaa asiantuntijakouluttajamme, ura- ja työyhteisövalmentaja Jaana Lauri (Likellä – Valmennus ja Työnohjaus), jolla on yli 20 vuoden kokemus rekrytoinneista niin henkilöstövuokrauksen, julkisen rekrytoinnin, suorahakujen, rekrytoivien koulutusohjelmien kuin soveltuvuusarviointien parista. Tule mukaan ja varmista, että haastattelu vie kohti oikeaa rekrytointipäätöstä!

Ilmoittautuminen tilaisuuteen avautuu tiistaina 18.3. klo 10.00.